MIG ZAVARIVANJE-SAVETI

MIG ZAVARIVANJE-SAVETI
01/04/2016 No Comments Uncategorized Jelena
Rastojanje vrha dizne od materijala treba biti optimalno, ni previše kratko ni previše dugo, što se može videti na narednim slikama.

 

 

    TooShort            Normal                  TooLong
          Prekratko rastojanje                          Normalno rastojanje                            Predugo rastojanje
Za tanke materijale koristiti manji prečnik žice, dok je za deblje materijale potrebna žica sa većim prečnikom kao i jači aparati za zavarivanje.
Koristiti pravilnu vrstu žice u odnosu na osnovni materijal.
Koristiti odgovarajući zaštitni gas. CO2 ima dobru moć penetracije kod zavarivanja čelika, ali može biti neodgovarajuć pri zavarivanju tankih materijala. Mešavinu argona 75% i CO2 25% koristiti pri zavarivanju tanjih čelika. Argon koristiti pri zavarivanju aluminijuma. Za nerđajuće čelike može se koristiti mešavina helijuma, argona i CO2.
                                                                 PenetrationPatternsSteel
Ukoliko se zavarivanje ne izvodi iz odgovarajućih poza za zavarivanje (vertikalno, horizontalno, nadglavno zavarivanje) , za najbolju kontrolu šava ići sa najmanjim prečnikom žice za zavarivanje.
Pištolj treba držati ravno onda kada je to moguće kako bi se izbeglo loše dodavanje žice.
Žicu treba držati na suvom i čistom mestu kada se ne izvodi postupak zavarivanja, jer se na taj način izbegava sakupljanje nečistoća koje mogu dovesti do loših zavarenih spojeva.
Upoređivanje zavarenih spojeva sa dole navedenim slikama radi lakše korekcije.

Dobar zavareni spoj            Prevelika brzina zavarivanja       Mala brzina zavarivanja         Nedostatak zaštitnog gasa

good_weld_tn    travel_fast_tn    travel_slow_tn    less_stickout_tn

Preniska voltaža                       Previsoka voltaža                   Premala amperaža                 Prevelika amperaža

low_volts_tn      high_amp_tn   low_amp_tn   travel_fast_tn

 

 

Članak preuzet sa sajta https://www.millerwelds.com/

 

O autoru

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *